Etiketler

23 Mayıs 2013 Perşembe

The Balm-Put A Lıd On It EyePrimer


Gelen istekler üzerine anneler gününde aldığım The Balm far bazını hemen tanıtmak istedim.
Öncelikle söylemeliyim ki bu benim ilk far bazım o yüzden diğer far bazlarıyla karşılaştırmam mümkün değil.
Bir müddettir far bazı almak aklımdaydı Too Faced far bazını almaya karar vermiştim. Yakınımda Sephora mağazası olmadığı için Palladium ya da Taksime gidince alırım diyordum.
Anneler gününde Gratise gidince beni bir eyeliner krizi aldı. Çok sevdiğim schwing eyeliner kalmamıştı sorumlu arkadaşla tırım tırım aradık bulamadık. Ah o The Balm Cenneti olarak açtığı çekmece vardı ya hala aklımda ben oraya daldım tabi ne göreyim Put A Lıd On It far bazı ülkemizde de varmış meğer.Artık yeni mi geldi varmıydı bilemiyorum. Daha önce sormuş hep yok yanıtını almıştım.
Neyse çok uzattım uça uça aldım tabi. Too faced far bazını da şimdilik erteledim.

Gelelim far bazından beklenenlere farın kalıcılığını artırması,rengi güçlendirmesi,göz kapağına birikmesini engellemesi.
Benim için The Balm ın bazı tüm bu beklenenleri karşılıyor.

Sürdüğüm far gün boyu gözümde aynen duruyor. Yehuuu :). 
Emeklerim uğraşlarım boşuna gitmiyor.
Farın rengi güçleniyor çok daha az miktarda farla palette görünen rengi elde edebiliyorum.
Böylece çok sevdiğim renkler daha geç bitiyor.
Aynı zamanda eyeliner da daha siyah ve kalıcı oluyor.
Bu en hoşuma giden şey oldu.
Göz kapağıma birikme olmuyor.Ben bu sorunu çok yaşamıyordum zaten,nadir zamanlarda birikme oluyordu.
Kullandım kullanalı hiç olmadı. Çok gıcık bir şey ondan da kurtuldum oh benden mutlusu yok.

Ben derim ki far aşığı olan herkes en az bir far bazı edinmeli.
Şimdiye kadar almadığıma çok pişmanım.

Fiyatı : 27 TL ben indirimde yarı fiyatına aldım tabi :) :)

4 yorum:

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Baz gercekten guzelmis gule gule kullan :)
Ayni zamanda en son resimdeki pembemsi far cok hosuma gtti ve cok merak ettim .)

alya dedi ki...

Bende hiç far bazi kullanmadm simdiye kadar bunla baslasam iyi olacak renkler ne kadar da farketmis

Mörvy dedi ki...

Balböceği ile kozmetik,gerçekten çok güzel :)
Far Mua undressed paletten bir önceki postlarım da vardı 9. renk :)

alya, Benimde ilk deneyimim.Gerçekten renklerde kalıcılık da çok fark ediyor.
Mutlaka kullanmalısın.Öpüyorum.

kozmetikperisi dedi ki...

Cok uygun fiyata almissin bende denemeyi dusunuyorum, gule gule kullan:)