Etiketler

19 Temmuz 2013 Cuma

Alışveriş Günlükleri 63 : Estee Lauder Beyond Paradise

Yeni yaz parfümüm ne olsun diye bir düşündükten sonra -Balenciaga Florabotanica mı yoksa Beyond Paradise mı diye?- Estee Lauder Beyond Paradise da karar kıldım.
Başa baş ve zorlu bir mücadeleydi :)

Beyond Paradise ı Anneler gününde Tekin acarın sitesinden sipariş verdim. %20 indirimdeydi.
Yanlış hatırlamıyorsam 230 TL ye aldım.

Adı üzerinde Cennetin Ötesi benim için de kesinlikle böyle.İyi ki almışım çok çok severek kullanıyorum.
Bence Estee Lauder ın en iyi parfümü bumudur budur! 

Notaları 
Açılış : Portakal çiçeği, Mavi sümbül, Jabuticaba meyvesi
Orta : Yasemin, Orkide, Japon mohonyası, Pembe Hanımeli
Alt Notalar : Erik çiçeği, Ambrette tohumu, Zebrano ağacı, Melaleuca kabuğu


1 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Bende deneyecegim cok merak ettim:)