Etiketler

12 Ekim 2013 Cumartesi

Alışveriş Günlükleri 69 : Watsons Bayram İndirimi

Güzel bir cumartesi gününden herkese günaydın :)
Bu postumda Watsons bayram indirimden yaptığım alışverişe yer vermek istiyorum.
  Ben indirimin ilk günü gittim ihtiyacım olan şeyleri aldım eksiklerimi tamamladım ve çıktım.
Çok kar edebildim mi sanmıyorum çünkü ne yazık ki mağaza da her şeyde %50 indirim yok.
Özellikle biz bayanların en kısa sürede bitirdiği saç bakım ürünlerinde indirim malesef yok.
 
                         İNDİRİMSİZ
                         Taft Saç Spreyi : 14.50 TL (indirim yok)
                         Beauty Fprmules Asoton : 5 TL
                         Elseve Saç Bakım Yağı : 13,90 TL
                         Down Under Argan Yağı : 18.50 TL
                         Sünger bigudi : 6.50 TL
                         Elseve Saç Maskesi : 10,90 TL
                         Rimmel Salon Pro Oje : 4.49 TL

                          İNDİRİMLİ
                         Olay Total Effects 7 : 56 TL (%50 indirimle 28 TL)
                         Maybelline One by One maskara : 19.99 TL (%50 indirimle 9.99TL)
                         Maybelline BB cream : 19.99 TL   (%50 indirimle 9.99 TL)
                         Rimmel Lasting Finish Lipstick : 11.99 TL  (%50 indirimle 6.00 TL)
                         Rimmel Exaggerate Göz kalemi : 11.99 TL (%50 indirimle 6.00 TL
                        
Ben her zaman ki tongaya düşürülüp %50 indirim duyurusuyla mağazaya çekilmişim indirimli üründen fazla indirimsiz ürün almışım.

Hiç yorum yok: