Etiketler

10 Kasım 2013 Pazar

Alışveriş Günlükleri 70 : Leopard Vans


Hepimizin çok çok beğendiği uzun arayışlar sonunda bulabildiği yada bir türlü bulamadığı şeyler olmuştur. Görüp beğenip bir türlü bulamadığım şeyler hatırladıkça hala beni rahatsız eder.
Bu konuda acayip takıntılıyım ne yapıp edip bulmalıyım onu mutlaka benim olmalı ! :)

Belki hatırlarsınız bu blogu ilk açtığım zamanlardı Timberland yağmur çizmesini ne aramıştım ama sonunda da bulup mutlu sona ulaşmıştım.
Geçen kışta internette görüp beğenmiş resmini bilgisayarıma kaydetmiştim bu vanslerin. Aylarca aradım bulamadım. Artık psikopata bağlamıştım ki  Mayıs ayında Caddebostan Vans mağazasını keşfettim sanırım yeni açılmıştı. İçeri girer girmez gördüm bebişleri o anki sevincin tarifi yok bende.
Gelgelelim 38 numarasının olmadığını öğrenmemle sevincim kursağımda kaldı tabi dilini yutmuş kurbağa gibi orada öylece kala kaldım. Üzülüp çıktım dükkandan bir kaç gün sonra getirdiler mi diye bakmaya gittiğimde bir deneyeyim şu 37 numarayı dedim. İyi ki de denemişim ayağıma tam oldu hemen aldım.Şimdi bol bile geliyor bana iyi ki almışım o kadar çok seviyorum ki giymekten rengi soldu.
Yeni aldığımda resmini çekmeyi unutmuşum ben yazısını yazana kadar ayakkabı eskidi kusura bakmayınız lütfen :(

Bu aralar yine aradığım bir ayakkabı var benim için dua edin :)

Fiyatı : 170 TL idi.

2 yorum:

darkolivee dedi ki...

aaa niye hemen o kadar solmuş yaa
benimkileri hergün giymiyorum ama haftasonları giyiyorum yeni almış gibi :((
geri götürüp bi sorsan mı mağazaya acaba?

Mörvy dedi ki...

Çok mu giydim acaba bilemiyorum ki
bence de solmaması gerekirdi.
Alalı baya bir vakit oldu sorsam bir şey yaparlar mı ki acaba :(