Etiketler

10 Kasım 2013 Pazar

Victoria's Secret Body Mist ( Endless Love, Secret charm, Moonlight Dream)

 
Bu body spreyleri Trendyol Victoria's Secret kampanyasından tanesini 30 TL den aldım.
Zaman zaman Victoria's Secret in parfümleri body mist ve kremleri indirime giriyor alışveriş sitelerinde özellikle parfüm alışverişlerinizde bu sitelerden yararlanmanızı tavsiye ederim.
Oldukça karlı çıkıyorsunuz.
 
Gelelim benim seçip aldıklarıma,
 
Endless Love : Bu body spreyi daha öncede almış severek bitirmiştim.
Oldukça hafif bir kokusu var. Nasıl anlatsam fresh bir koku yeşil elma kokusu gibi bana temizliğin kokusu gibide gelir hep artık bu ne demekse :)
Bence Endless Love erkeklere de hitap eden bir koku. Neden derseniz benden çok erkek arkadaşım sıkmıştır heralde diye düşünüyorum. 
Notaları : Elma Çiçeği, ylang ylang
(Meyvemsi bir koku)
 
Secret Charm : VS body mistlerin arasında belkide en çiçeksi kokanı secret charm.
buram buram yasemin kokuyor. Endless Love dan çok daha kadınsı bir kokusu var.
Notaları : Hanımeli ve Yasemin
(Çiçeksi bir koku)
 
Moonlight Dream : Sanırım şimdiye kadar aldığım VS body mistlerin arasında en sevdiğim Moonlight Dream. Bir demet çiçeği kokluyorsun sanki hem buram buram hem de tam ayarında öyle sizi hapşırık krizine sokacakmış gibi değil hafif hafif okşuyor ruhunuzu. Bence çok romantik bir koku Moonlight Dream.
 
Notaları: Hanımeli, su orkidesi
(çiçeksi bir koku)
 
 Body mistler parfüm kadar yoğun esans barındırmıyor çok çok az. Bu yüzden de pek kalıcı değiller. Zaten onları parfümler karşılaştırmak haksızlık olur.
 
 
Dilerseniz elimde bir kaç tane daha VS body mist var yarılanmış. Onları da resimleyip yorumlayabilirim. İnternetten alacaksanız ve nasıl koktuklarına dair hiçbir fikriniz yoksa yardımcı olabilirler.

2 yorum:

melmakyajkutusu dedi ki...

Moonlight dreamı çok merak ettim. bende ahududu ve sandalağacı olanından var şu sıralar fazla şekerli bulduğum için bir kenara attım.Diğerlerini de yorumlamalısın mutlakaa:)

Mörvy dedi ki...

Mutlaka denemelisin çiçeksi kokuları seviyorsan bayılacağını düşünüyorum. Sanırım sende midnight dare var kokusunu bilmiyorum ama şekerli olanları ben pek kullanamıyorum ağır geliyor bana.
Mutlaka yorumlayacağım en kısa sürede :)