Etiketler

18 Mart 2014 Salı

Alışveriş Günlükleri 80 : H&M Aksesuar alışverişi


Şöyle bir baktımda klasörüme bir süredir alışverişimin çoğu H&M den.
Ahh H&M ahh ülkemize geldin batırdın beni ! :) :)
Şaka bir yana baya bir seviyorum ben H&M i sanırım.
Birde istifleme tarzını değiştirse bir zara olsun bir pull and bear olsun ürünü bulamadıysanız depoda var mı diye sorduruyorsunuz.
H&M de ne varsa mağazada olan deposu yok. Birde herşey pazar gibi dağınık tıkış tıkış araki ilgili bir çalışan bulasın.
Geçen gün daha önce görüp çok beğendiğim bir elbiseyi almak için gitmiştim ara tara yok elbise mağazayı 3-4 kere tavaf ettim yok yok yok.
Sağa sola bakıyorum soracak kimse de yok her zamanki gibi gittim kabinlerin olduğu bölüme bayan arkadaşa resmini gösterip sordum. "Elimizde var şu tarafta" dedi düştüm peşine.O kadar hızlı ki kaybettim kendisini neyseki sonra buldum.
Bordo elbiselerin arkasında dedi gösterdi.
Anam bakayım ne göreyim canım allı pullu elbiseyi penye ecüş bücüş elbiselerin arkasına saklamışlar değil 4 kere mağazada dönmeyi 2 gün arasam bulamam orada.
Anlamadığım bir noktada şu ki güzel elbiseleri arkaya saklayıp çirkin pazar malı kalitesindeki ürünleri neden en görünür yerlere koyuyorsunuz kardeşim.

Böyle saydığımda neden bu kadar alışveriş yapıyorsun ki o zaman diye bir azarlamadım değil kendimi.
Tüm bu eksilerine ragmen seviyorum uleennn !

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ♥

1 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN ... dedi ki...

o kolyeyi 5 liraya görünce ben de üzerine atlamıştım :)

güle güle kullan aldıklarını