Etiketler

28 Ocak 2014 Salı

Alışverişi Günlükleri 79: Koton Kalem Pantolon ve zımbalı çanta

Büyük ihtimalle bu post otomatik olarak  yayınlandığında ben bilgisayarım yine servise gittiği için sinir harbi ve mutsuzluk içinde olacağım.
Ama siz tüm haftasonu adeta bir karınca gibi çalışıp duran bendenizin alışveriş postlarını okuyup zevk alıyorsunuzdur diye umuyorum.

Başlıkta yazdığı gibi bu yazıdaki herşey koton mağazasından alındı.
Deri kollu gri bluz ve çanta Kotonun alışageldiğimiz tarzının dışında.
Kotonun olumlu gelişmesi beni mutlu ediyor.
Özellikle çantayla aşk yaşıyorum indiriminden 24 TL gibi komik bir fiyata almıştım sanırım. Beğenenler için bir öneri : Brandium AVM de hala var.

Kalem pantolonlar benim için vazgeçilmez iş kıyafetleri kotonda bol çeşit var fiyatlarda gayet uygun.

Bir daha ki yazıda görüşmek üzere ♥

1 yorum:

darkolivee dedi ki...

hepsi bingo çok kullanışlı parçalar
güzel günlerde kullan
çanta hakikaten çok uygunmuş :)