Etiketler

26 Ocak 2014 Pazar

Dekorasyon : İkea Mumluk ve Kokulu mumlar

 
       Bu aralar yoğun bir tempoda tatlı bir heyecan daha yaşıyorum.
Hayırlısıyla Mayıs sonu gibi yeni minnoş yuvamıza geçeceğiz.
Şuan tadilatta bizde evimiz bitene kadar bol bol dekorasyon mağazası gezeceğiz.
Bu sebeptende bu aralar bolbol ikeaya uğrar oldum. Mutfağımıza masa ve bunun gibi şeylerin yanında ufacık tefecik bu güzelleride aldım.
Beyaz mumluklar 5 TL,kokulu mumlar 3 yada 4 TL ydi tam hatırlayamadım şimdi :(

Bu mumluğun saksısıda var bu daha küçük boyu mumluk bölümünde satılıyor.
Ama ben minyatür orkidelerim için aldım saksı olarak kullanacağım.

Birdahaki gidişimde daha çok mum alacağım muteşem kokuyorlar !!
 

2 yorum:

Morlu Kız dedi ki...

Ben bu mumlukları hiç mumluk olarak kullananı görmedim zateb hiç :)) ben çeyizime mutfak için alıcam bunlardan tezgah üstüne :)) güle güle kullan canım hepsini, yeni evinde huzurla :*

Aner dedi ki...

Cok hoslar, gule gule kullan cok sirinler :) Mum manyakligim var benimde :)
Iyi gunlerde kullan