Etiketler

24 Mart 2014 Pazartesi

Alışveriş Günlükleri 81 : H&M yıldızlı tayt

Yine mi H&M dediğinizi duyar gibiyim. Alışveriş postlarını yazarken başka markalarıda araya atmaya çalışıyorum.Ama oldukça zorlanıyorum.Bu sezon aradıklarımı H&M de bulmuşum demekki.

 Buradan H&M türkiye yetkililerine sesleniyorum. Tamam bazı yazılarımdada eksik yanlarınızı ortaya döktüm ama görün artık en iyi müşterilerinizden biriyim.
Marka yüzü olmamın zamanı gelmedi mi artık :P

Pembe crop (kesik) kazağın rengine vurgunum kendisine "dünyanın en güzel pembesi misin sen ?" diye sormak istiyorum buradan :)
Yıldızlı kot taytımı ne kadar sevdiğimin tarifi yok. "Ne zaman giysem ne kadar zayıflamışsın!" diyen biriyle karşılaşıyorum. Marifet tayttamı yoksa gerçekten zayıfladım mı bilemiyorum.Umuyorum ki yaptığım sporlar etkisini gösteriyordur.


1 yorum:

Zaman sözleri dedi ki...

Rengi gerçekten çok tatlıı.Güle güle giy hepsini :)