Etiketler

7 Nisan 2014 Pazartesi

Alışveriş Günlükleri 82 : Real Techniques Fırça Alışverişi (Amazon.com)


Real Techniques fırçaları bir hayli uzun süredir deli gibi istiyordum.
İnstagram da ve gittigidiyor da uçuk rakamlara satıldığından yanlarına bile yaklaşmadım.
1 aya aşkın süredir de Migros ve Macro Center da satışta.Tekli fırçalar uygun olsa da set fiyatları yurt dışına göre oldukça yüksek.Ne yazık ki Real Techniques in tüm fırçaları da satışta değil. :(

Bu yüzden ben gözümü karartıp Amazondan almaya karar verdim.
Tabi hemen karar veremedim gözüm kararana kadar birçok blogger arkadaşımızın yazısını okudum.

Amazon.com dan nasıl alışveriş yapılır bilmeyenler için bakımblog blogunun sahibesi ayrıntılı bir şekilde anlatmış.
Bu yazı bana da çok yardımcı oldu. Buradan kendisine çok teşekkür ediyorum.
Alışverişim esnasında yorumlaştığımız korkularımı gideren Cikomastik blogunun sahibesine de buradan çok teşekkür ediyorum.

Kendi kendime madem gözünü kararttın istediklerinin hepsini al gitsin dedim ve 3 set 5 tekli fırçayı attım sepete :)
Siparişimi 25 Martta verdim. 5 Nisan sabah saatlerinde elimdeydi.Bu kadar hızlı gelmesini beklemiyordum.
Benim için çok tatlı bir sürpriz oldu. :)

Fırçalar 86.11 $ tuttu. 15.89 $ da kargo ücreti vardı. Toplamda 102 $ a 3 set 5 tekli fırçaya sahip oldum.
Amazon siparişinizi verdikten sonra 1-2 gün içinde i-parcel adlı kargo şirketinden mail geliyor.
Mailde verilen linke TC numaranızı girmeniz gerekiyor.Bu işlemi atlamamanız çok önemli !
Siz TC numaranızı linke girene kadar ürününüz yola çıkmayacak çünkü.
Paketi Yurtiçi Kargo teslim etti..Alışverişimde hiçbir sorun yaşamadım.
Birçok arkadaş paketin sadece Amerika sınırları içinde takip edilebildiğini yazmış.
Ama ben i-Parcel kargo şirketinin sitesinden paketimi adım adım takip ettim.

Türkiye ye yola çıktığı istanbula geldiği dağıtıma çıktığı yazıyordu.böylelikle kafamda ki en büyük soru olan "Gümrüğe takılır mı ?Geri gönderirler mi?" yenmiş oldum.Artık geleceğine emindim:)
Daha sonra Bağcılar fidanlık a ulaştığı yazıyordu.Tam ne alaka adres mi karıştı derken google a Bağcılar fidanlık yazdım ve Yurtiçi kargo Avrupa bölge müdürlüğü yazısını gördüm.
İçim bir kez daha rahatladı 1 gün sonra sabah erkenden de kapımdaydı.
Gördüğünüz gibi her an panik yapmaya hazır bir yapım var :)
Neyse ki atraksiyonsuz atlattım bu yurtdışı alışverişini de darısı tüm isteyenlerin başına.
Umarım almayı düşünüp kararsızlara cesaret edemeyenlere yardımcı olmuşumdur.

(¯`*•.¸,¤°´✿Mutlu Pazartesiler ! [Nasıl olucaksa :)]

3 yorum:

bayram özdavut dedi ki...

merhaba ben kktc vatandasiyim tc kimlik numaram yok i parcelden gelen maile baska bir arkadasin kimlik numarasini yazsam olurmu

Mörvy dedi ki...

merhaba, i percal a kargoyu kim teslim alicak ise onun tc si yazilmali.

Yani siz adres kismina hangi ismi yazdiysaniz o ismin İD si kimlik nosu gerekir.

kktc hakkinda bir bilgim yok ne yazik ki.

Adsız dedi ki...

Türk parasıyla toplam ne kadar ediyor acaba