Etiketler

28 Ocak 2015 Çarşamba

Alışveriş Günlükleri : Bath and Body Works İndirim alışverişi part1

Bath and Body works te delicesine indirim olur da mağaza didik didik edilmez mi ?
Şaka bir yana mis kokusuyla en sevdiğim mağazalardan biri.
Asıl hedefim mum almaktı ama alamadım.
Büyük mumlarda 3 mum 55 tl gibi bir kampanya vardi fakat istediğim hiçbir mum kalmamıştıkalanlar ya ağır ya da kötü kokuyordu.
Buna çok üzülsemde bu muhteşem seti bulduğum için kısa sürede unuttum.
'hmm mum mu o da ne,ne gerek var ' falan modundaydım :)
İlk kutusuna vuruldum setin.
Siyah gümüş pırıltılı kemik bir kutu gayet şık ve dekoratif.
55 tl gibi bir fiyat vardı ne yalan söyleyeyim içindekiler hoşuma gitmese de alırdım heralde.
Tabi içinden Forever Red serisinden'Vanillla Rum' body mist ve mini parfüm çıkması ballı börek oldu :)
Aynı setin kutusu kırmızı rengi de mevcut onun içinde klasik Forever Red body mist ve mini parfümü var.
Vanilya aşıklarının bu seriye bakmasını önerir sizi kocaman öper ve kaçarım.



Hiç yorum yok: