Etiketler

29 Ocak 2015 Perşembe

Alışveriş Günlükleri : Flormar Ojeler


Aranızda oje aşığı olmayan tek yada bir iki renkle yetinen varsa bu yazıyı okumasın :)
Şayet ona gereksiz gelecektir. 
Ben tek bir ojenin bile beni heyecanlandırabileceği kadar oje tutkunuyum.
Ojesiz bir hayat ne kadar renksiz tatsız tuzsuz olurdu düşünsenize.
**
Gelelim beni heyecanlandıran yeni ojelerime
Soldan sağa: 369 Addicted Red /417 Steel Silver / JL13 Pale Eucalypt
392 Holographic silver-F03 Lovebird 

369 Addicted Red-Bordoya çalan bir kırmızı hatta açık şarap rengi.

417 Steel silver-Açık bir gri sanırım en sevdiğim ojelerde ilk beşe girer çok fazla kullanıyorum.

JL13 Pale Eucalypt-Jelly look serisini çok merak ediyordum. Bu gri rengi aldım oldukça mavi alt tonlu.
Bitişi güzel parlak tek katta kapatıcılığı çok başarılı.

392 Holographic Silver- Sürdüğünüzde herkesin ojenizi sormasını isterseniz hemen alın ve sürün. Çevremde inanılmaz ilgi gördü. Eee tabi şaşırmamak gerek oje pırlanta ışıltısında.Mücevher gibi kadınları kendi üzerine çekiyor.
Bir kat  417 steel silver üstüne ikkat 392 Holographic silver sürüyorum.
Gelsin pırlanta ışıltısında tırnaklar :)

F03 Lovebird-kendisi Feather serisinden bir oje adı üzerine aşkuşu bizde -cennet papağanı deniyor- tüyleri gibi rengarenk.
İnce tüy gibi pullu bir yapısı var ister tek başına ister başka bir rengin üzerine kullanabilirsiniz.
Ben siyah oje üzerinde kullanmayı seviyorum.

1 yorum:

Benim Tutkum/blog dedi ki...

Siyah ojenin üzerinde bende o pullu hoş görüntüyü seviyorum, holographic silver nasıl güzel bir renkmiş hemen denenmesi gerekiyor :) Bu arada bende bloguma beklerim..Sevgiyle..