Etiketler

8 Ocak 2015 Perşembe

Güzellik: Bu soğuk günlerde dudaklarınızı ihmal etmeyin!


Yaşamak istemediğim ve görmek  istemediğim bir görüntü çatlaklarla dolu kuru can yakan bir dudak.
Bu soğuk günler de atkı ve şapka ne kadar gerekliyse dudakremi de o kadar gerekli olmalı markası ne olursa olsun evden çıkmadan çantanıza bir tane atılmalı :)

soldan sağa : Vichy ,Burtsbees, oriflame/ vanilla, avon, maybelline babylips, nivea cherry

 koruyucluğuna en güvendiğim en sevdiğim vichy ve burtsbees ikisi de renksiz bu arada.

Dudağıma verdiği hoş pembe renkten dolayı babylips ide seviyorum. Ama bana sorarsanız nivea dan bir fark yok ambalajının tatlılığı dışında zaten fiyatları da aynı olduğundan bundan sonra maybelline i tercih edeceğim. 

Avon color trend hot chocolate uzun zamandır elimde kokusu ve tadı çok güzel.
Fakat hemen emildiği için ben pek yararlı bulamadım ve sevemedim.

Oriflame a gelince minik şirin bir kutuda bunun birçok aromalı çeşiti var. Dudak dışında tırnak etlerine ve ellere de sürülebiliyor. kremden çok donmuş yağ kıvamında nemlendirme de gayet başarılı. 15 ml olmasına rağmen oldukça uzun süre gidiyor.Çantamdan hiç çıkarmıyorum.




Hiç yorum yok: