Etiketler

11 Şubat 2015 Çarşamba

Alışveriş Günlükleri : Bath and Body Works Alışverişi Part 2


Bath and Body Works indirimi alışverişimin ikinci kısmındayım.
Forever Red serisini bir önceki postumda yazmıştım.Tek kelimeyle bayılıyorum.Mis gibi vanilya kokuyor.Mad About You serisini de Forever Red Vanilla Rum serisi kadar çok seviyorum.Belki aranızda deneyen ama beğenmeyen kokusu ağır gelenler vardır. İçinde siyah frenk üzümü,zencefil zambak,pembe yasemin,beyaz paçuli,parlak şakayık,acai çileği,vanilya miski bulunuyor.Çiçeksi meyvemsi bir kokusu var.Bu serinin parfümünde de gözüm var.Hem şişesinin şirinliğine hem kokusuna bayılıyorum.
Dudak kremi pink passion fruit -pembe tutku meyvesi- aromalı.Tadı ve kokusu benim çok hoşuma gidiyor.Dudağı gayet iyi nemlendiriyor.Severek kullanıyorum
Vücut bakıkremleri 10 TL ydi.Dudak kremi 7 tlydi.

Hiç yorum yok: