Etiketler

6 Şubat 2015 Cuma

Alışveriş Günlükleri : Skinny Legging Jeans Alışverişi

Şubat ayında sıcak güneşli bir günden herkese merhaba,
Uzun süredir Legging Jeans lere -Tayt Pantolon- takmış durumdayım.
Normal kot almaz oldum.
Beni bu pantolonlara iten üzerime tam olarak oturan dar pantolon bulmakta zorlanmamdı.
Belim ve bacaklarıma göre kalcalarımın geniş olduğundan bedeni bir türlü tutturamıyordum.
38 alsam bel bol geliyor. 36 alsam çok afadersiniz totomdan geçiremiyordum. :)
En sonunda tüm pantolonlarımı kenara atıp kendimi beli lastikli gayet konforlu tayt pantolonlara teslim ettim. 36 yla barıştım.
Sanırım biz kadınları etikette yazan ufak rakamlar kadar hiçbirşey mutlu edemiyor. ;)
Benim gibi sizin de basen sorununuz varsa tayt jeansleri denemenizi şiddetle öneririm.
**
V yaka sakallı kazak : Pull and Bear
 Skinny Legging Jeansler : Pull and Bear -her birinin fiyatı 50tl idi - 


Hiç yorum yok: