Etiketler

9 Şubat 2015 Pazartesi

Alışveriş Günlükleri : Zogho Butik

Mağazalar kadar butiklerden de alışveriş yapmayı seviyorum.
Zaman zaman uygun fiyata oldukça güzel parçalar bulabiyorum.
Marka takıntım yok satın almam için  hoşuma gitmesi ve kendime yakıştırmam yeterli.
Zogho da çok sevdiğim butiklerden biri.
Caddebostan ve küçükyalı da şubesi mevcut ikisi de bağdat caddesi üzerinde ulaşımı gayet kolay.
Göz atmak isterseniz instagram hesaplarını takip edebilirsiniz. 
İnstagram : Zogho
**
Haki ceket/ gömlek vs. :) : Askıda çekici durmasa da üzerinizde gerçekten çok hoş duruyor.
Denemeseydim almak istemezdim heralde diye düşünüyorum.
Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 75 TL idi.

Siyah Triko elbise : Bu sezon uzun triko elbiseler çok trend.
Daha da trend olmaya devam edecek gibi duruyor.
Zaranın yeni sezonunda da bir kaç model beğendim.
Fiyatı: 50 TL idi.

Scuba kumaş crop bluz : Enine çizgiler geniş gösteriyor biliyorum ama siyah beyaza karşı koyamıyorum.
Ne yazıkki fiyatı hatırlayamadım.

1 yorum:

Suat dedi ki...

Alışveriş yapmadan önce buypasa sitesine girmenizi tavsiye ederim. Buypasa sitesine girdiğinizde çok fazla ürünle karşılaşıcaksınız. Bu sitede yüzlerce markada binlerce ürün bulunmaktadır.