Etiketler

2 Mart 2015 Pazartesi

Alışveriş Günlükleri : H&M aksesuar alışverişi

 H&M markasının aksesuar bölümüne bayılıyorum.
Oldukça orjinal şeyler bulabiliyorum.
Mağazaya her uğradığımda takı bölümünde en az yarım saat harcarım.
Mağaza da yanındaki tarafından hadi artık gidelim diye çekiştirilen birini görürseniz büyük ihtimalle o benimdir. :)
**
Yeşil taşlı kolye : Arkadaşımın hediyesi  
kilit kolye : 25 Tl idi.
kuvars taşlı uzun kolye :Yanlış hatırlamıyorsam oda 25 TL civarıydı.
2li yıldıkolye : Fiyatını hatırlamıyorum.

1 yorum:

izmir leydisi dedi ki...

Merhaba blogunuzu cok begendim.Ben ve arkadasim blog uzerinden 8 Mart Dunya Kadinlar Gunune ozel blog tanitim etkinligi duzenliyoruz bir cok kategoriler var hangisi size uyarsa ona yazilip diger bloglar tarafindan kesfediliyorsunuz.Katilirsaniz cok sevinirim daha dogrusu bu blogu okuyan herkes katilirsa cok mutlu olurum,gelin blogunuzu tanitalim :) http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html