Etiketler

17 Mart 2015 Salı

The Body Shop Smoky Poppy Serisi

Herkese yeniden merhaba,
Uzun zamandır ürün yorumlamadığımı fark ettim.Bundan sonra bol bol bakım ve makyaj yazısı yazmayı düşünüyorum.Buradan ' inşallah canım ya 'dediğinizi duyar gibiyim. :)
Ama bundan sonra tembellik yok çalışmak var kendime söz verdim.

Body Shop ın birçok ürününe bayılıyorum.Cilt ürünlerinde aslında vanilya ve hindistan cevizi kokanlardan yanadır hep tercihim.Pek farklı bir şey denemem.
Ama ah bu Smoky Poppy koleksiyonu beni benden aldı. :)
Bu koleksiyon ülkemizden toplanan gelincik çiçeği içeriyor.
kokusu bence maskülen ve fresh bayanlar kadar erkeklerde kullanabilir bu ürünleri.

Smoky Poppy Duj Jeli : Buram buram gelincikokuyor.Rengi kırmızı içinde tanecik bulunmuyor. kokusu dışında birçok markada bulabileceğiniz bir ürün.

Smoky Poppy vücut kremi : Cildi 24 saat nemli tutacağını vaad ediyor.
Yine güzel bir gelincikokusu ve çabuk emilen güzel bir nemlendirmesi var.
Smoky Poppy Vücut Srubu : En uzun bu üründen bahsedicem sanırım.Çünkü bu ürün favorim oldu bayılıyorum.!
Bittikçe alacağım bir ürün.Peeling işlemi benim için çoönemli ölü deriyi atmadan sağlıklı bir cilde kavuşmak imkansız. Bu konuda yüzüm kadar vücuduma da önem veriyorum.
İçinde bol bol minik tanecikler var ve bu tanecikler gerçek gelincik tohumu.
Sürerken pütürler teninizi tahriş etmiyor.Tam olması gereken boyuttalar bence bu çok önemli bir nokta.
Ürünü duruladıktan sonra ciltte kremlenmiş kadar nemli bir etki bırakıyor.
Scrablarla bacaklarınızı da uzun uzun ovalarsanız selülit ve bacaktaki kıl batmalarını en aza indirgemiş olacaksınız benden söylemesi :)

2 yorum:

En uygun alışveriş sitesi dedi ki...

Yararlı bir kaynak olmuş. elinize, emeğinize sağlık.

çok ucuz alışveriş sitesi dedi ki...

Çok özel bir ürün bence ilk tercihim olmaya aday teşekkürler bu eşsiz sunum için :) elif