Etiketler

21 Nisan 2015 Salı

Alışveriş Günlükleri :H&M alışverişi + Bağdat Caddesinde yepyeni bir H&M mağazası!


H&M in bağdat caddesine gelmesi anadolu yakasında oturan benim gibi birçok kişinin hayaliydi.
Hayallerimiz sonunda gerçek oldu.21 nisan 2015 saat 7.30 da mağaza vip bir partiyle kapıların açıyor.Bu partiye sadece davetiyesi olanlar katılabilecek ama 22 nisan günü 19.30 gidip alışverişinizi yapabilirsiniz.
Ben bu açılış için oldukça heyecanlıyım.
Bu akşam 19.30 da partiye katılacağım instagramdan bol bol fotoğraf paylaşmayı düşünüyorum.
Beni takip etmeyi unutmayın! İnstagram: Mervebalcilarsaruhan

Daha fazla bilgi edinmek için http://hmbagdatcaddesi.com/  ziyaret edebilirsiniz.
**
Gelelim son H&M alışverişime,
H&M in her yıl yaptığı Coachella Festival koleksiyonunu bilirsiniz.Bohem ve püsküllü parçalardan oluşur.Fiyatları gayet uygun bir koleksiyon çıkarır.
Daha çok bu koleksiyondan alışveriş yapmak için gitmiştim ki biraz geç kalmışım.
Bu koleksiyondan sadece bir parça alabildim.O da bu süet şort ve inanırmısınız sadece 25 tlydi.
Gömlek ve çantalarında fiyatı 35 er tl idi.Oldukça karlı bir alışveriş oldu.

1 yorum:

audrey dedi ki...

ben de mağazayı uzun süredir bekliyorum açılsın diye nihayet açılıyor..