Etiketler

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Alışveriş Günlükleri: H&M Bağdat Caddesi Açılış partisi alışverişi

Merhaba,
Bu postu yazmaya yine biraz geç kaldım.
Size H&M bağdat caddesi açılış partisine gideceğimi söylemiştim.
ılış için çok heyecanlıydım.Mağazadan da beklentim oldukça fazlaydı.
Canlı müzik,kokteyller,ikramlar şahaneydi.
Mağaza oldukça büyük yanlış hatırlamıyorsam 6 katlı zemin bebek ve çocukatı
giriş ve diğer üç kat bayan en üst katta baylara ayrılmış.
Beni ve büyük ihtimalle dekorasyona pek bir düşkün birçokişiyi üzen şey bu kadar kattan birinin bile H&M HOME a ayrılmaması oldu.
Bu mağaza da Home un olacağına çok ümitliydim.İnanılmaz hayal kırıklığı yaşadım.
Malum H&M Home sadece Başakşehirde ki alışveriş merkezi Mall af İstanbul da var.
Anadolu yakasında oturan bir insan için hele ki İstanbul trafiğinde cehennem kadar uzakta.
**
Çok uzatmadan o gün aldıklarıma gelelim.


1 yorum:

ÜMRAN TUNCER dedi ki...

Çok güzel bi alışveriş olmuş ahh bide konya da olsu h&m bloğunuzu takibe aldım bende beklerim :)