Etiketler

27 Haziran 2015 Cumartesi

Bohemian!

Doğayla iç içe bir haftasonundan daha iyi ne gelebilir ki insana.Birde mangal keyfi eklenirse demeyin keyfime :)
Bu halde mangal mı yapılır dediğinizin farkındayım.Merak etmeyin mangal işi beylerde bize kalanda bol bol fotoğraf çekip anın keyfini çıkarmak .

Hem bende istemezmiydim taytımı sneakerslarımı çekip ay üstüm kirlenecek demeden rahat rahat kendimi çimlere atmayı.
Ama farkettim ki uzun süredir kombin postu hazırlamamışım. Eee tabi durur muyum hemen el attım konuya.Giydim cicilerimi aldım fotoğraf makinemi koyuldum yola.
Yani neymiş blog yazmak fedakarlık gerektirirmiş. :)

Ağva da geçirilen güzel bir günün ardından kalanlarla baş başasınız .


***
Bluz ve Şort: H&M
Espadril: Mudo
Çanta: Accessorize
Saç aksesuarı: Bershka
Gözlük: Thakoon Sunglasses
Bileklikler: Pull and Bear.H&M,Atelier Pierre Petites karışık.

1 yorum:

beauty beybi dedi ki...

merhaba ! bloğunuzu takibe aldım bende beklerim esen kalın!!

http://beautybeybi.blogspot.com.tr/