Etiketler

30 Haziran 2015 Salı

Green !

Herkese yeniden merhaba,
Yeşil renkle ilişkim yakın çevrem tarafından bilenen bir gerçektir.
Fakat bu sene ilişkimizi bir seviye daha ileri getirmiş olabilirim.
Kendisiyle büyük ihtiraslı bir aşk yaşıyoruz.
*
Bu yeşil yaprak desenli gömleği H&M den 35 tl ye aldım.
Gördüğüm dakika kombinler kafamda oluşmuştu.
'Kotla,Şortla,plajda bikinimin üstüne giyerim ki ben bunu' dedim.
Bu gömlekle önümüzdeki günlerde blogda birçok kombin ve instagramda birçok resim görebilirsiniz.
Çünkü içinde kendimi çok mutlu hissettim.
*
Zaten önemli olan giydiğiniz şeyin ne markası ne fiyatı içinde kendinizi güzel ve mutlu hissetmeniz değil midir ?
Kim ne derse desin sırf başkaları beğendi diye içinde kendiniz gibi hissetmediğiniz şeyler giyinmeyin.
Başkası beğenmedi diye de tarzınızı değiştirmeyin.
Sizi siz yapan şeylerden asla vazgeçmeyin.!

Gömlek,çanta: H&M (yeni sezon)
Pantolon: Bershka
Sandalet: Zara
Gözlük: Thakoon 

2 yorum:

Melislicious dedi ki...

gömlek gerçekten çok yakışmış ve içinde mutlu hissettiğin güzel enerjinden belli oluyor:))) h&m 'de karçırmışım bunu yoksa görsem ben de alırdım:P

ÜMRAN TUNCER dedi ki...

Kesinlikle harika olmuş ve blogunuzu takibe aldım bende bekliyorum :)