Etiketler

14 Kasım 2015 Cumartesi

H&M HOME ALIŞVERİŞİ




Yepyeni  bir alışveriş yepyeni bir yazıyla herkese merhaba,
Geçen gün taksim H&M e gitmiştim.
Biliyorsunuz taksim H&M de ev bölümü açıldı darısı bağdat caddesi H&M mağazasının başına diyerek yazıma devam ediyorum.

    Beni snapchatten takip edenler snaplerimi görmüştür.Beğendiğim şeyleri çekip paylaşmıştım.
   Harika şeyler gelmiş,yolunuz düşerse mutlaka uğrayın .
   Bende evimin dekorasyonuna uyan şeyleri kapmış bulundum.
                                                                   
   Gri simli kilim 70x200 boyutlarında evin girişi için aldım fiyatı 100 tlydi.
   Kırlentler tanesi 20 tl şuan üçüylede aşk yaşıyorum.
   Geometrik tealight mumluk 14.99tl, ananas şamdan 29.99tlydi.


                                                   Yastıkların koltukta duruşu,


 Yakın zamanda evimin dekorasyonuyla alakalı bir yazı yazmayı düşünüyorum.
 Aklımda olan ufak tefek şeyleri tamamladıktan sonra paylaşacağım.

  Bu alışverişi ayrıntılı bir şekilde snapchatte anlattım aldıklarımı tek tek gösterdim.
  Snapchat adım: merve _ saruhan  (merve alt tire saruhan)




Hiç yorum yok: