Etiketler

23 Aralık 2015 Çarşamba

Karışık Alışveriş (Mango-Zara-Stradivarius)



Herkese yeniden merhaba,
Bugün size son zamanlarda aldığım ufak tefek şeyleri paylaşacağım.
Kıyafet alışverişlerimi artık yaptığım kombinlerin içinde paylaşacağımı söylemiş sadece aksesuar alışverişlerini yazacağımdan bahsetmiştim.
Fakat bu yazıya aşık olarak aldığım bir parçayı eklemek istedim.
Armalı olan herşeyi alsam doymayacağımı hepsini almak istediğimi zaten biliyorsunuz.
Boğazıyla çizgileri ve armalarıyla zaafım olan herşeyi barındıran bu uzun kollu body i Zara dan 70 tlye aldım.
Püsküllü çantaya sezon başından beri gidip gelip bakıyorum.Sabredip indirimde almanın mutluluğunu yaşıyorum.Şayet çok karlı bir alışveriş oldu.
Çanta Mango dan fiyatı 240 tl iken 120 tl ye düşmüştü.

Çift tokalı kemer ise göz bebeğim uzun zamandır bu kemeri arıyordum.
Bu çift tokalı kemerler The liar adlı bir markanın tasarımı.
İnstagram hesaplarına gözlerimden kalpçikler çıka çıka bakıyordum ki sonunda Stradivarius ta benzerini bulana kadar.
Yalan olmasın hala bakıyorum çünkü çok hoş kemerler ve çantalar var. :)
The liar da 130 $ ken ben Stradivarius tan 30 tl ye almış oldum.

Ponpon anahtarlığı Maltepe Park avm de Cocofil adlı bir bijuteriden 15 tl ye aldım.
Benim bu seferki alışveriş yazım bu kadardı.
Bir daha ki yazımda görüşmek üzere..



2 yorum:

darkolivee dedi ki...

harika seçimler, çizgili bluz çok tatlıymış ;)
kemer efsane <3

Ulku Özgen dedi ki...

Cok güzel kemere ba yıl dım