Etiketler

6 Aralık 2015 Pazar

Mom Jeans + Lace Up Sweater Trend (Anne kotu + Bağcıklı triko trendi)



Herkese yeniden merhaba,
Bu aralar mom jeans denen,90lı yılların modası yüksek bel hafif bol anne pantolonlarına takmış durumdayım.
Bu kotu çok giyersem yadırgamayın beni şayet üzerime yapışmış olabilir.
Gerçekten inanılmaz rahatlar ve bence kombinlemesi çok kolay.
Bu sefer bu kotu yine bu senenin en popüler parçalarından bağcıklı trikoyla ve uzun paltomla kombinledim.
Bu kotların seveni de çok nefret edeni de.
Siz bu trendi sevenlerden misiniz nefret edenlerden mi yorum bırakırsanız çok sevinirim.

'Lace up' denen bağcıklı üstler de bu senenin en sevdiğim trendlerinden hepsi benim olsun istiyorum.
Üzerimden balıkçı yaka kazakları çıkarttırmayı başardı.Dona dona olsa da giyiyorum ne kadar sevdim siz düşünün. :)





 Bağcıklı triko ve çanta :H&M         Sweater and Bag : H&M
 Mom Jean : Deniz Butik                  Jean: Local Store
 Bot ve Kemer :Stradivarius             Botie and Belt : Stradivarius
 Palto: Koton                                     Coat : Koton
       

2 yorum:

audrey dedi ki...

çanta ponponu nereden acaba??

Merve Saruhan dedi ki...

Maltepe park avm de Cocofil diye bir bijuteri var oradan aldım. :)