Etiketler

1 Aralık 2015 Salı

Morange


Herkese yeniden merhaba,
Bu yazı ismini sadece rujun adından aldı.
Bence dünyanın en enerjik rengi bu kırmızı turuncu arası renk.
Bir ismi var mı bilmiyorum siz ister koyu turuncu ister domates kırmızısı deyin.
Mac bu renge Morange ismini vermiş bende bu ismi kullanmayı tercih ettim.
Boğazlı şeyleri çok fazla giydiğimi artık biliyorsunuz.
Bu pek güzel rengi olan balıkçı triko ise en sevdiklerimden.

'Lunch bag' denen bu clutch çanta modelini ise uzun süredir arıyordum.
Yabancıların 'lunch bag'ini bizde manavların meyve ve sebzeleri koymak için kullandıkları kese kağıdı olarak tanımlarsak doğru olur sanırım.
Bu çanta düğmesi ve fermuarı olduğundan tam o model sayılmasa da ağzının kapanması benim daha çok hoşuma gitti.

Peki çok zayıfmışım gibi trikoları kotlarımın içine sokarak giymeme ne demeli.
Daha kalın gösterse de trikoları kotun içine sokarak giymekten vazgeçemiyorum.
Siz ne dersiniz sizce vazgeçmeli miyim?



Kazak : Koton (eski sezon)
Kaban ve Mom Jean : Deniz Butik
Çanta: H&M 
Bot: Yurtdışından 
Ruj: Mac Morange


Hiç yorum yok: