Etiketler

29 Aralık 2015 Salı

Penti Alışverişi (sloganlı çorap)

Herkese yeniden merhaba,
Yeni yıla sadece iki gün kaldı heyecanlı mıyız?
Ben bu sene kendimde geçen yıllarda olan heyecanı bulamıyorum.
Yılbaşı akşamı için henüz hali hazırda kesin bir planım bile yok.
Eşimle baş başa mı , ailemle mi, arkadaşlarla mı? Evde mi dışarıda mı ?
Kafam oldukça karışık anlayacağınız.


En heyecanlandığım nokta bir alışverişkolik olarak yeni yıl sonrası mağazalardan gelecek indirim haberleri :)
Yeni yıl öncesi indirimlerden pek fazla alışveriş yapmadım kendimi favori mağazalara saklıyorum.
Gelelim penti den yaptığım küçük bir alışverişe. Penti de %40 varan indirim vardı.
Sitede beğenmiş olduğum birçok ürünü mağaza da bulamadım.
Bende beğendiğim birkaç çorabı aldım.

Pentinin yaptığı sloganlı soket çoraplara bayıldım.En çok beğendiğim iki modeli kaptım.
Bu çoraplar 8,95 tl idi.
Bir simli birde fermuar espirili iki çorap daha aldım.Simli 5 fermuar espirili 4 tlydi.
Bunları kısa pantolonlarla spor ayakkabılarla kullanmayı düşünüyorum.
Biliyorsunuz çorabımızı göstermek artık moda :)

Ev terlikleri ve patikler de hoş modeller vardı.Ben beğendiğim modellerin numarasını bulamadım.
Hep küçük numaralar kalmıştı.
Mağazanın yeni yıldan sonra biraz daha indirim yapacaklarını düşünüyorum.

Bir sonraki yazı da görüşmek üzere..


1 yorum:

sepetlibakkal com dedi ki...

www.sepetlibakkal.com
Cep telefonu,bilgisayar,televizyon,beyaz eşya,kozmetik ve binlerce ürün uygun fiyatlarla sepetlibakkal.com'da
~Türkiye'nin Ucuz Alışveriş Sitesi~