Etiketler

23 Aralık 2015 Çarşamba

Rossmann Yılbaşı İndirimi Alışverişi

Herkese yeniden merhaba,
İlk defa aynı gün içinde üçüncü postu yazıp yayınlıyorum.
Bu benim için bir ilk o yüzden bu çalışkanlığım yüzünden biraz duygulanmış olabilirim.

Biliyorsunuz yılbaşı indirimleri yavaş yavaş yüzünü göstermeye başladı.
Rossmann dün Watsons ta bugün indirime girdi.Renkli kozmetik ürünlerinde çoğu markada %40 indirim vardı.Gratisten henüz ses yok ama bir kaç güne oda indirime girecektir.
Umarım yılbaşı indirimine yakışır net %50 indirim olur.

Rossmann indiriminin ayrıntıları için linke göz atabilirsiniz.
Watsons indiriminin ayrıntıları içinde bu linke göz atabilirsiniz.
Watsons indirimi beni daha fazla tatmin etti ama henüz Watsons mağazasına uğrayamadım.

Benim rossmann indirimden aldıklarıma gelecek olursak ,


    Mat rujların hastası olarak son zamanlarda likit mat rujlara aşırı merak saldım.
Yurt dışında  çok fazla markada alternatif olmasına rağmen malesef bizde çok az seçenek var.
Ben tercihimi nude renklerden yana kullandım.
Aklımda Pastel markasının day long lipcolorlarından 15 ve 20 numara vardı.
Fakat sadece 20 numarayı bulabildim.Bu üründe indirim yoktu sanırım.
Ama ben uzun zamandır bu rengi arayıp bulamadığım için hemen aldım.Fiyatı 14,99 du.

Diğer likit mat ruj Note markasından 401 matnude rengi.Rengini aşırı beğendim fiyatı 12,40 tı.
İlk defa bu markadan alışveriş yapıyorum sizin kullanıp memnun kaldığınız ürünleri varsa bana yazarsanız çok sevinirim. Bende indirim bitmeden alıp denerim.
Bu arada Note markasında net %50 indirim vardı.

Diğer ürünler maybelline markasının her zaman kullandığım çok sevdiğim maskarası 'the falsies black drama' 10 tl ye düşmüştü. Bu maskaradan her indirimde bir adet stoklarım.

Diğer maskara ise kendisini aşırı merak ettiğim 'the falsies push up drama' ambalajı için bile alınır o kadar güzel ambalaj yapmışlar bayıldım!
İtiraf ediyorum bu maskarayı almamda ki en büyük sebep Gigi Hadid ve Adriananın instagram hesaplarında görmem aslında.
Reklam olduğunu biliyorum sürünce onlar kadar güzel olamayacağımı da biliyorum.
Ama ikisine de o kadar hayranım ki almadan duramazdım.Bu maskara da 14,99 tl idi.
Maybelline markasında da %30 indirim vardı.

Benim indirim alışverişim bu kadardı.Umarım okurken zevk almışsınızdır.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..

Hiç yorum yok: