Etiketler

28 Aralık 2015 Pazartesi

ZeroUV Alışverişi Part 2

Merhaba,
Yakın zamanda zerouv alışveriş yazısı yazmıştım.
Bu da o yazı da bahsettiğim black friday indiriminde alınanlar.
Daha önceki yazımı okumadıysanız orada zerouv sitesinden bahsetmiştim.
O yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

Öncelikle geçen yazıda bilmediğim için değinemediğim bir şeyden bahsetmek istiyorum. 
Meğerse bu siteden yaptığımız alışverişlerin kargosu takipsiz değilmiş.
Order bölümünde USPS# la başlayan bir kod var. Bu kodla paketinizi PTT nin yurtdışı gönderi takip bölümünden kontrol edebiliyorsunuz. -Linki-

Bu sefer paketim elime geçen seferki gibi 10 günde ulaşamadı.!
20 küsür gün geçtiğinde artık gelmeyeceğini düşündüm.Siteye mail attım.
Onlarda bana uluslararası gönderilerin 40 günü bulabildiğini söyleyip bu süreç sonunda elime ulaşmassa tekrar mail atmamı söylediler.
Teşekkür edip beklemeye başladım.


36 gün sonra ben kendimi Black Friday indirimi hemde yılbaşı üstü yoğunluk olduğundan gecikmiştir diye avuturken.
Bir yandan da hala gelmedi diye yakınırken eşim nasıl bakılmıyor kodu ver ben bakacağım dedi.
Ben hala 'yaptım o kodu kabul etmiyor' diye iddialaşırken kodu bu linke yazdı.
Gerçekten ben denemiştim olmamıştı.Nasıl olduysa bu sefer kod kabul oldu.
(Ülkemize gelmeden kodu kabul etmiyor diye tahmin ediyorum.)

Paketin 10 aralıktan beri şubede bekletildiğini görünce çıldırdık.Hemen aradık.
Üstelik tam o sırada paketi geri göndermek için arabaya yüklemesinler mi ?
Gel de delirme! Hemen koşup şubeye yetiştik.
Birde adam yüzsüz yüzsüz 'gelip alacaktınız şimdi belgelerle uğraş dur' diye çıkışmaz mı ?
Yok efendim yurt dışı gönderileri eve gelmiyormuş.Gelip alman gerekiyormuş.
Hayır sık sık yurt dışından alışveriş yapmasam inanacağım.
Daha yakın zamanda adam eve kadar getirmiş.
Hadi diyelim sonradan böyle bir karar alındı.
Paketin üzerinde numara var arayıp 'kargonuz var gelip alınız.' demek bu kadar mı zor ?

Yani anlayacağınız 13 günde Amerika dan gelen paketin 11 gün şubede bekletilmesi sonucu 27 kasımda yaptığım alışveriş PTT yüzünden 21 aralıkta elime ulaştı. 

Bu uzun uzun iç dökmeden sonra gelelim aldıklarıma,


Yukarıdan aşağıya kodları 9859 -9144-8712.
Sitede sağ üst köşedeki arama bölümüne bu kodları yazarsanız direk gözlüğe ulaşabilirsiniz.

Şimdiye kadar zerouv.com dan aldığım tüm gözlükler şu şekilde ,

          Bir daha ki yazımda görüşmek üzere..

Hiç yorum yok: