Etiketler

4 Aralık 2015 Cuma

ZeroUV Alışverişi



Yeniden herkese merhaba,
Bugün zerouv.com dan yaptığım alışverişi anlatacağım.
Beni snapchatten takip edenler gözlükler elime ulaştığı gün kargoyu benimle canlı canlı açtı orada da uzun uzun anlatmıştım. Snapchat: merve_saruhan

Öncelikle zeroUV.com u bilmeyenler varsa kısaca bir anlatayım.
ZeroUV fiyatları 9-10-11 dolar arası değişen şahane gözlüklerin satıldığı amerikan sitesi.

Ben bu siteye 2 senedir falan arada girip girip bakarım.Bir türlü alışveriş yapma kararını verememiştim.Sitenin instagram hesabını takip ettim edeli artık kendimi tutamaz oldum.
O kadar şahane gözlükler paylaşıyorlar ki kayıtsız kalamıyorsunuz.

Ben siparişimi 19 Aralıkta vermiştim.Siparişim 29 Aralıkta elimdeydi.
Bu kadar hızlı elime ulaşması beni çok şaşırttı ve mutlu etti.
Kargo elime ulaştığı gün sevinçten uçarken açar açmaz kötü bir sürprizle karşılaştım.
Ben 3 adet gözlük sipariş vermişken kutudan iki adet gözlük çıktı.
Unuta unuta en beğendiğim modeli göndermeyi unutmuşlar.
Şaka gibi gerçekten dünyanın bir ucuna gönderim yapıyorsunuz ve paketlerken kontrol etmiyorsunuz.
Firmaya aynı gün mail attım.Cevap bekliyordum.
Snapchatten beni takip edenler bu durumu biliyorlar.
Durumdan sizi de haberdar edeceğim diye söz vermiştim.
Firma kısa süre sonra mailime cevap verdi.
Özür dileyip istersem gözlüğü tekrar gönderebileceklerini yada para iadesi yapabileceklerini benim bir seçim yapmam gerektiğini söylemişler.
Ben stokta varsa gözlüğü göndermelerini istedim.
Fakat stokta yokmuş bitmiş. Paramı iade edeceklerini söylediler.
Tabi ben bu duruma şaşırmadım çünkü 27 Aralıkta %40 oranında Black Friday indirimi vardı sitede stoklar baya bir azaldı.
Onların hatası yüzünden gözlüğü bir daha alamıyorum ne yazık ki.
Gerçekten aşırı beğenmiştim o yüzden baya bir içime oturdu. :)


Benim aldığım modellerin kodları 8403 ve 9983 sitede arama çubuğuna yazarsanız bulabilirsiniz.
Elime ulaşmayan modeli de aşağıya koydum kodu 9793 gerçekten de çok güzel değil mi ama:(


Bu alışveriş elime ulaşmadan deli cesaretiyle Black Friday indiriminde de alışveriş yapmıştım.
Ondanda bir iç gözlük daha aldım.O henüz elime ulaşmadı.
Ulaşır ulaşmaz onları da paylaşacağım.
Umarım yine paketten bir eksik çıkmaz.

Hiç yorum yok: