Etiketler

11 Ocak 2016 Pazartesi

Yükselen trend ''Turban''



Yeniden merhabalar,
2016 nın ilk postunu yazmak için yine oldukça geç kalmışım.
İlk post alışveriş yazısı olur demiştim.
Fakat beklediğim İndifex indirimi (Zara,Bershka,Stradivarius,Oysho) beni pek tatmin etmedi.
Özellikle Zara da mağazayı turlayıp dışarı taşan kasa kuyruğu,mağazanın pazar yeri kadar kalabalık ve dağınık oluşu kendimi hemen mağazadan dışarıya atmama sebep oldu.
Bilmeyen biri mağaza da ki herşeyi bedava dağıtıyorlar sanır.
İndirimin sadece 10-20 taş çatlasa 30 tl olduğunu düşününce kulağa oldukça komik geliyor biliyorum.

İnanın birkaç gün sonra gittiğimde de mağaza da pek bir şey kalmamıştı.
Siz bu çılgınlığı yaptıysanız lütfen üzerinize alınmayın.
Fakat bizim insanımız ne kadar saf kırmızı etiketi görenin gözleri dönüyor.
Halbuki bekleseler bu adı %50 ye varan indirim olan fakat kesinlikle en fazla %30 inen ürünleri mecburen %70 e indirecekler. Hadi %70 geçtim %50 yede razıyım.
Sakin olup bekleyebilelim be kızlar çok mu şey istiyorum.
Benim bu indirimden aldığım tek parça Stradivarius tan bu siyah botlar 140 tl den 100 tl ye düşmüştü.Sezonda beğendiğim ve gerçekten ihtiyacım olan bir parçaydı.
Numarası kalmaz diye riske atmayıp indirimin ilk günü bulur bulmaz aldım.

İndirim konusunda içimizi bol bol döktüysek uzaklaşıp kombin detaylarına dönebiliriz artık.
Saç aksesuarı olarak kullanılan bu turban modelini uzun zamandır severek kullanıyorum.
Bloga hiç kombin koymadığımı fark edince bugün desenini çok sevdiğim bu turbanı kullanmak istedim.
Turban defilelerde bol bol boy göstererek bir süredir trend olacağının sinyallerini zaten veriyordu.
Ama ben tam anlamıyla önümüzde ki sezona damga vuracağına eminim.
Bere takmayı seviyor ve kendinize yakıştırıyorsanız bence bu turban modelinden de mutlaka edinin.
Kadife,yün,saten kumaştan birçok çeşidini Stradivarius, Bershka , Zara da bulabilirsiniz.

                                                     
                                                             Kazak: Esprit
                                                             Çanta: Zara 
                                                             Gözlük: Rayban
                                                             Turban ve botie : Stradivarius
                                                             Kaban : Koton






2 yorum:

Gizem Göçer dedi ki...

Kabaniniz nerden acaba? ☺️

Merve Saruhan dedi ki...

Kabanım kotondan :)