Etiketler

15 Şubat 2016 Pazartesi

Accessorize İndirimi Alışverişi


Yeniden Herkese Merhaba,
Hazır Accessorize da %70e varan indirim varken daha fazla geç kalmadan bu postu hazırlamak istedim.

Biliyorsunuz ki Accessorize benim en sevdiğim mağazalardan eminim birçoğunuzun da öyledir.
Sık sık ürünlerini Accessorize.com dan incelediğim gelmeyen koleksiyonları  bu siteden aldığımı biliyorsunuz.
Daha önce başka bir postumda Accessorize ın ingiltere sitesinden alışveriş yapılabildiğini yazmıştım.
Bu yüzden de beni en heyecanlandıran Accessorize mağazasının indirimi oluyor.

Açıkcası bu sezon beğendiğim ve indirime bıraktığım çoğu şeyi bulamadım.
%50 indirimin ilk günlerinden mağazada pek bir şey kalmamıştı.
Beğendiklerimi İngiltere sitesinden almadığıma pişman oldum.

Benim aldıklarıma gelecek olursak ,

Pegasus yılbaşı süsünü %50 indirimden 12 TL aldım. Ben yılbaşı süsü değil arabanın aynasına asmak için aldım.

Robot çanta içine pek bir şey almasa da kendisine aşığım.
Oda %50 indirimden alındı.Fiyatı 85 TL ye düşmüştü.
Çiçekli kalemleri %70 indirimden 3 tl ye aldım.

Benim Accessorize indirimi alışverişim böyleydi.Siz indirimde Accessorize a uğradınız mı?
Neler aldınız ? Bana yazarsanız çok sevinirim.


1 yorum:

ÜMRAN TUNCER dedi ki...

Bende o çiçekli kalemlerin hastasıyım her girdiğimde alırım :)