Etiketler

12 Haziran 2016 Pazar

Accessorize Ara İndirim Alışverişi



Beni eskiden beri takip eden herkesin bildiği gibi çantalara zaafım büyük.
Hele ki farklı tasarımlı,eğlenceli çantalara.
Annem çantalarımın bir kısmına çocuk çantası diyor muhakkak aranızda çocukça gelenler olacaktır anlayışla karşılıyorum bu durum.
Herkesin zevki,tarzı farklı sonuçta.
İngilteredeki telefon kulübelerinin tasarımında olan bu çantaya sezon başından beri bayılıyorum.
Biliyorsunuz ki en sık uğradığım mağaza Accessorize dır.
Özellikle de suadiye Accesorize da benimle karşılaşırsanız selam vermeyi unutmayın.

Bu yüzden indirimleri kolay kolay kaçırmam.Sezon fiyatlarına alışveriş yapmışlığım çok nadirdir.
Sezonda 180 tl olan bu çantayı indirimde 50 tl ye aldım.
Arada ki fiyat farkı büyük olunca inanın beklemeye değiyor.

Bu aralar gözüme kestirdiğim bir model daha var (piknik sepeti) bulursam bu sefer indirimi bekleyemeyebilirim.
Beğendiğim çantayı aşağıya bırakıyorum.
Gören olursa bana buradan yada instagramdan yazarsa çok mutlu olurum.




Hiç yorum yok: