Etiketler

12 Haziran 2016 Pazar

Since 1990


Harika bir pazar gününden kocaman merhaba,
Bugün son derece enerjik fotoğraflar çektiğim kombinimi sizinle paylaşacağım.

Görür görmez vurulduğum 1990 yazan bodsuitle bu aralar aşk yaşıyorum.
Renginin kırmızı oluşu üzerinde doğum yılımın yazışı sırt kesimi herşeyine bayılıyorum.
Ve bu aralar giymeyi en sevdiğim en rahat en eğlenceli pantolon şimdiden kaç farklı şekilde giydim bilmiyorum.Yaz boyu bu pantolonla yaptığım kombinlerle sizi yıldırabilir bıktırabilirim. 

Enerjimin ve kocaman gülümsememin en büyük kaynağı üzerimde en eğlendiğim kombinin olmasının yanında çekimi çocukluğumun geçtiği sokaklarda 'Büyükada' da yapmamız.
Bu sokakta kaç kez koştum kaç kez kahkaha attım kaç kez düşüp dizimi yaraladım sayısız.

Mutlaka çocukluğunuzun güzel anılarınızın olduğu yerlere gidin o sokaklardan geçin ve havayı koklayın ne demek istediğimi anlayacaksınız.
**
Gömlek: Pull and Bear
Bodysuit & Pantolon : Zara
Gözlük: Zerouv
Choker: H&M
Çanta : Accessorize
Saat: Toywatch
Ayakkabı : Adidas Superstar





Hiç yorum yok: