Etiketler

15 Haziran 2016 Çarşamba

V basic tişört & Floral wrap skirt


                             Yine süper enerjik bir günümde çekilmiş fotoğraflarla  merhabalar,
                    İnanın şu yazıyı yazarken nasıl oluyor da bazı günler elimi kolumu kaldıracak halim yokken bazı günler redbul reklamında kanatlanan karakterler gibi olabiliyorum anlamıyorum.Aradaki fark şaşırtıcı derece de açık.
Ortası yok ya ölüyüm yada doping yemiş gibi haraketliyim.

Neyse gelelim konumuza bu sezon uzun ve maksi eteklere taktım.Dolabıma eklediğim parçaların çoğu bu tarz eteklerden oluşuyor.Sıcak havalarda pantolon hele ki kot pantolon giyerken inanılmaz zorlanıyorum.Pantolon giyeceksem efil efil kumaş bol pantolonlar tercihim oluyor..Ne demek istediğimi siz anladınız. :)

Bu etek modeline ise aşırı bayıldım.Adeta bir pareo gibi belindeki iple sararak istediğiniz yere yırtmaç vererek bağlıyorsunuz.Zara bu modele wrap skirt demiş.Örtü Etek anlamına geliyor.Gerçekten de tanımı bu Örtü gibi belindeki iple sarıveriyorsunuz belinize.Dikiş kabiliyeti olan biri çok basit bir şekilde dikiverecektir bu etekten.Keşke o kabiliyetten bende de olsaydı desen desen dikerdim kendime.Ama nerde :)
                       
Bu eteği ve birçok farklı deseni Zara da bulabileceğiniz gibi yerel butiklerde aynı modeli aynı deseni yapmış.Neredeyse her butikte var.
                                               
 Etek : butik moda
    T-Shirt: Beyoğlu İş merkezi
Çanta: Accessorize
Sandalet : H&M
Gözlük : RayBan
                   





Hiç yorum yok: