Etiketler

28 Kasım 2016 Pazartesi

Zerouv Alışverişi part 4

Herkese yeniden merhaba,
Son zamanlarda bloga yazı yazmak pek içimden gelmedi lütfen bu konuda beni maruz görün.
Bu yazıyla umarım bunu kırarım.

Yine yine Zerouv yazısıyla karşınızdayım.Siteye her girdiğimde mutlaka bir modelde olsa beğeniyorum ve almak istiyorum.Sanırım uzun bir süre boyunca siteye giriş yapmayacağım.
Gözlük almaya bir dur demenin zamanı geldi çünkü.

Gri aynalı gözlüklere takıntım devam ediyor.Bu sefer tercihimi bu modelden yana kullandım.
Modeli beğenenler için linki her zaman ki gibi buraya bırakıyorum. TIK TIK !

Şu konuya da değinmeden edemeyeceğim. Zerouv gönderim süresiyle beni bu sefer adeta mest etti.Yerli alışveriş siteleri bile bu kadar hızlı gönderim yapmazken kargo 6 gün sonra kapımı çalınca mutluluktan adeta havalara uçtum.


             Bir daha ki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın. 💕

Hiç yorum yok: